Tidsoptimist

Det blidde knÄckebrÖdsbak idag trots allt, och Är ganska glad fÖr att jag gjorde det. FÖrsta gÅngen nÅgot med surdeg faktiskt lyckats! Visserligen blev fÖrsta omgÅngen lite mjuka fÖr att jag inte vÅgade ha dem inne tillrÄckligt lÄnge, och sista blev ocksÅ lite sisÅdÄr fÖr jag hann inte ha dem inne lÄngre :P Men jag Är nÖjd ÄndÅ! Fina honungsknÄcken och parmesanknÄcken fick jag iaf!
Efter bakningen blev det mat i all hast. Kastade i mig en omelett och lite bacon innan jag fick stressa ivÄg till trÄning. Hann ÄndÅ okej i tid sÅ missade bara nÄrvarokollen vilket inte gjorde sÅ mycket.
Nu Är jag trÖttare Än trÖttast och ska sova.
Natti!
Angíe

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0