Solen värmer skönt


Har påbörjat min uppgift inför arkitektprovet i Sverige nu i eftermiddag men vill inte sätta allt helt spikat än, vill ha lite feedback av mor min innan jag börjar limma, känns säkrast så :P
Efter byggandet har jag suttit här i soffan framför datorn och uppdaterat mina träningspass på funbeat. Måste säga att jag diggar den sidan, kul att kunna hålla koll på sin träning genom en träningsdagbok. De e najs! Lite kul och se hur mycket man tränat jämfört med sina vänner också, lite egoboost när man ligger före dem ;)
Nu ska jag lämna den stekande solen (som bränner mig i sidan) och gå och laga mat innan det bär av till kören.
Trevlig kväll gott folk!
Angíe

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0