Mörkret har fallit

Kom på att jag ju aldrig visade vad det var jag hittade på för nåt till antagningsprovet i Danmark. Såhär blev resultatet iaf, hoppas att det är tillräckligt!
Lera
Uppgiften var att omforma en lerklump med valfria ingrepp, men utan att lägga på något extra material när det väl tagits bort...

Har varit väldigt duktig sen jag kom hem vid fem-tiden. Beslutade nämligen redan i bilen hem att det inte skulle bli nån träning för min del, min hals is killi'n me och då ska man ju inte träna, så får bli en vilodag hemma idag :/ Iaf! Började med att städa undan allt efter mitt leräventyr, riktigt fint i vårt extra rum nu igen ;) Sen när jag ändå hade dammsugaren framme tog jag en riktigt genomgång på mitt eget rum också, har behövts länge kan jag säga! Drog tom ut lådorna under sängen och dammsög där, vet inte ens när jag gjorde det sist, längesen va de iaf för fy skjutton med damm där var! Haha. Efter att ha röjt runt med dammsugaren fick min dansdräkt den där efterlängtade tvätten, skullat göra det för länge! Men nu är den förhoppningsvis lite renare och fräshare än innan iaf ;) Alla ni som tävlingsdansar vet ju hur trevliga de dära dräkterna blir efter ett tag, o ni andra kan nog räkna ut det ;)
Nu har jag suttit och svarat på lite mejl (17 nya sen i lördags, my god!) och lite annat sånt. o fastnat ett tag på fb såklart, gör ju alltid det, lite dumt men ja, så e de bara!
hade egentligen tänkt baka idag också men får se om jag orkar det, känns att jag har en infektion i kroppen om man säger så. Mat ska det iaf bli, tänkt göra en av mina favoriträtter pad thai med kycklig (fast blir veggobitar tror jag för kom på att jag glömt ta upp kyckling ^^). De e en sån dära rätt man bara vill fota för att visa hur god den är, men den gör sig verkligen inte på bild utan ser hemskt förfärlig ut, så nån bild blir det nog inte ;)
Nä, nu måste jag sätta igång! Magen kurrar...
Trevlig kväll!
Angie
Ps. fått reda på att M&P kommit fram och sånt, taket sitter kvar iaf så det bådar gott ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0