Måndag


Köpte dessa godbitarna på Chokolatte i torsdags. Ibland får man unna sig något gott och speciellt tycker jag! Har dessutom verkligen njutit av varje bit, så himla goda var de! Har dessutom en kvar som väntar på mig där hemma, får se om den avnjuts ikväll eller någon annan dag denna veckan...

Dagen idag har bjudit på en väldans trött Angelica. Gick och la mig tio extra minuter imorse innan jag skulle gå, så skönt att ha tid till det! Behövdes verkligen imorse. Halvsov mig igenom bussresan till jobb och sen har det gått i ett sen dess, alltid massa att göra överallt känner jag, fast de e skönt! Tiden går fortare när man har och göra.
Pappa var ändå ute på ärenden runt lunch och kom därför och hämtade mig (halleluja för att slippa bussen!). Köpte med oss lite mat tillbaka till jobb nr. 2 och har varit här sen dess. Faktiskt haft att göra nästan hela dagen idag, vilket inte är ofta eftersom min uppdragsivare oftast är ute på vift när jag behöver nya projekt ;)
Nu bär det nog snart hemmåt (hoppas jag) och då blir det lite vila, mat och senare träning. Hoppas jag hinner bli lite piggare tills dess, tröttheten från imorse har nämligen börjat komma tillbaka... Huhu!

Trevlig dag/kväll i solen nu hörrni!
Puss
Angie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0