Kvällen går mot natt

Mitt ben har bÖrjat mÅ bÄttre, hipp hurray! Inte helt bra fÖrstÅs, men gÖr inte lika ont lÄngre vilket Är positivt. Hoppas pÅ att kunna trÄna imorgon!
Annars har kvÄllen varit lugn med sista delen av andra Arn-filmen med korsdragetknasarna (som avslutades med hysterisk skrattanfall frÅn min sida, va nog liite fÖr trÖtt dÄr och dÅ) och allmÄnt mys och chillande hemma medan jag kollat pÅ mamma och pappa (mest mamma) som springer runt som yra hÖns och fÖrsÖker packa allt infÖr deras Gran Canaria resa imorgon. Lite fusk, men tanken pÅ att det Är min tur om mindre Än tre veckor gÖr det lite bÄttre, samt att jag fÅr huset fÖr mig sjÄlv i 10 dagar, inte helt fel ;)
Nu blir det sÄngen, ska inte gÖra om misstaget frÅn igÅr (och i fÖrrgÅr) att ligga och lÄsa till Över tolv, pallar inte riktigt det fastÄn jag bÖrjat vÄnja mig vid mindre sÖmn nu, men det Är hur som helst inte bra, sÅ det blir kudden direkt nu.
Godnatt!
Angie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0