Jobbigt värre

Header
Ändringar är inte alltid till det positiva...
Har bytt jobbdator denna veckan och den har office 2007 istället för gamla 2003. Så länge man jobbar i typ word och så är det ju hur bra som helst, men nu när jag ska jobba i cad är det rena katastrofen! Har ändå funkat hyfsat fram tills idag, fått leta lite efter vissa saker men har hittat dem och börjat vänja mig vid det nya formatet. Men så idag letar jag efter en layout-funktion och jag kan bara inte hitta den! Helt sjukt, den måste ju finnas nån stans men har ingen aning om var! Pallar inte >:( Så himla segt att sitta och leta efter grejjer man visste exakt hur de funkade innan. Ger faktiskt upp nu, snart fika hur som helst ;) Får fibbla med allt annat så länge så får jag höra sen om de e nån som vet här på kontoret, annars får jag väl störa pappa i semestern och fråga honom. Hans dator jag sitter vid nu så han borde ju veta ;)
Trevlig fredag gott folk!
Angíe

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0