Gigantiska bullar och annat konstigt

Bullar
Dessa gigantiska bullar har jag lyckats Åstakomma idag. Lyxbullar Även kallade. Inte meningen frÅn min sida att de skulle bli sÅ gigantiska, och ÄndÅ gjorde jag tvÅ mer Än i receptet. Men, man lÄr sig av sin bakning, har inte gjort dessa tidigare men nu vet jag att jag behÖver dela delen fÖre utbakning :P Smarriga ser de dock ut tycker jag! Har dock inte provsmakat fÖr jag hade aldrig orkat dÅ jag Åt en vÄldans sen kvÄllsmat bestÅende av bakad potatis och chilikyckling + gÅrdagens kalla sÅs. Gottgott! Men Åt inte fÖrÄn typ halv tio sÅ ja... De va dÅ jag hade haft tid o gÖra mat :P Har nÄmligen fÖrsÖkt mig pÅ det dÄra med surdegsbrÖd igen men, precis som fÖrra gÅngen slutade det med dÖbakat brÖd. Fattar inte vad jag gÖr fÖr fel! Degen bubblar sÅ det stÅr hÄrliga ting men ÄndÅ jÄser det inte :( Tror jag har gjort mitt sista surdegsfÖrsÖk nu, pallar inte faila mer :( Om nu ingen har nÅt jÄttebra tips pÅ vad man behÖver gÖra fÖr att det ska gÅ?
Nu ska jag vila nÅgra minuter innan kudden kallar, Är ganska trÖtt i benen, har stÅtt upp i princip hela dagen ;p
Puss
Angíe

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0