Alvedon räddar dagen

Fina farhågor blev besannade imorse. När jag kom till jobb va jag helt slut trots att jag inte gjort nånting. Febern va här, suck. Blev en alvedon och nu mår jag bättre igen, är inte dövarm och seg utan känns okej. Hoppas de bara va tillfällig feber, för jag palla inte vara sjuk!
Annars idag har jag bara kört m&p till båten, man år ju va lite sjust ;) De sitter just nu på Kastrup och ska snart lyfta mot Gran Canaria, de lyllosarna. Det enda som är bra med det är att jag från och med nu och i tio dagar frammåt slipper deras tjat ;)
Lite jobb till här nu innan jag får bege mig mot nästa arbete, sen hem och ta det lugnt, tvivlar på att jag kommer kunna träna ikväll, trist värre :(
Puss på er!
Angie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0