Upp och ner

Igår blev det bara en timmes praktik för min del, sen var jag tvungen att gå hem för jag mådde nåt så fruktansvärt illa. Så det blev sängen hela förmiddagen och sen när illamåendet blivit bättre så blev det till o äta lite, sen terminsstart med konfirmanderna.

Idag började precis som igår, mådde hur illa som helst så jag åkte hem direkt idag, inte lönt att stanna. Hem och sov bort illamåendet och sen åkte jag in igen vid elva. Sen praktik hela dagen typ, hem lite efter fyra.

Nu har jag kollat lite inför min göteborgsresa till helgen, försökt fatta hur jag ska ta mig från A till B och lite så, men tror jag börjar få koll på det nu, det löser sig nog, kan ju inte mer än att gå vilse :P

Lite annat som ska fixas nu också, sen vila massa, hoppas på att slippa må dåligt imorgon, pallar verkligen inte det!

Puss
Angie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0