Trötter

Dagen idag började med en ganska tung morgon, tröttare än tröttast om man säger så. Kom iaf iväg i tid och fick lämnat av både mamma och pappa vid resp. jobb innan jag själv körde ut till min praktik. Eftersom vi efter vanliga registrerandet av nyanlända brev/paket på morgonen hade det ganska lugnt så gjorde jag klart min posten utbildning och är numera certifierat postombud eller vad man säger. Efter en liten påhälsning av farmor (som bor precis i det området vid praktiken) och min kusin som var hos henne på besök bar det av hemåt igen efter cirka 6 timmars jobb. Inom Anna påväg hem från bussen för att hämta upp en klänning hon lånat av mig. Sen snabbt hem i "snöstormen" (det snöade iaf ganska mycket, kanske inte storm dock). Väl hemma deckade jag en timme i soffan, mycket välbehövligt och väldigt skönt måste jag säga, hu vad trött man kan vara ibland!
Nu har jag iaf återhämtat mig lite och fått i mig lite mat, så är inte lika trött längre. Blir anmälning till mina danskurser nu och sen får vi se vad kvällen har att bjuda på, vila hoppas jag iaf ;)

Puss!
Angie


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0