Jul och nyår

paket
Till jul får man inte vara snål, för det är lika kul att ge bort paket som att få!
Jul och nyår har nu passerat i en rasande fart. Julafton kom och gick med massa mat och paket, men tyvärr ingen julkänsla alls (hade min släng runt 1:a advent). Men det blev en mysig afton iaf.
Sen en veckas latande i soffan med mängder av godis och annat onyttigt, som alltid i mellandagarna. Fick träffat några härliga människor jag inte sett på ett tag också, härligt härligt!
Nyår blev en otroligt lyckad kväll, bästa nyår tror jag tom! Riktigt kul kväll, hade kunnat festa hela natten men blev bara till typ tre för sen kom skjutsen hem och då va de inte mycket och be för, sista bussen hade ju redan gått ;)
Nyårsdagen blev som alla andra nyårsdagar, upp runt tolv och börja dagen med frukost framför nyårskonserten på tv och sen bara massa slappande efter det. Som det ska vara helt enkelt.
kalenderframsida
Kalenderframsida, får se vad kalendern fylls med för spännande händelser i år!
Nu är det alltså 2012. Får se vad detta året har att bjuda på, förväntningarna är ganska många. Ett första besök i NY med kören ska överlevas, mitt (antagligen) sista disco SM ska förhoppningsvis gå toppenbra (och är helst i guld tills dess) och jag ska kommma in på skådespelarutbildningen eller arkitektutbildningen nånstans. Mycket som ska klaras av helt enkelt, blir förhoppningsvis ett fullspäckat år! Tänker dock börja det med att uppfylla förra årets höstdröm - jobb! Praktikplats fixad sen den 30/12 så nu ska bara af godkänna det hela innan jag kan börja, och sen förhoppningsvis få jobb på riktigt ;)

Ha nu ett toppenbra 2012 alla härliga människor i bloggosfären! Vi får se hur det blir med bloggandet för min del, orkar/vill/känner jag för det blir det en massa inlägg, men det kan också bli längre pauser dåodå, vi får se helt enkelt!

Puss!
Angie


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0