Totalt kass tisdag

kaos
Idag började bra, men sen blev allt bara katastrof. Så fort jag satte mig i bilen blev allt kaos och humöret skönk som en sten. Kaos i skallen och kaos överallt. Klumpig som jag är lyckades jag dessutom köra på e kant på vägen till jobb så jag fick punka på höger fram. Gaaah! Tur i oturen va jag ganska nära jobb, och dessutom vid farfars parkering så jag kunde sätta bilen där och lyckas förklara var den var för pappa. Powerwalk till jobb efter detta, ingen bra början! Riktigt arg och irriterad hela morgonen, givetvis gick det inte ut över kunderna, men Donna fick sig en avhyvling, förlåt!
Dagen på jobb flöt ändå på, dock ganska lite och göra idag, lite segt!
Sen när jag skulle hem upptäckte jag att min plånbok var borta, kul liv! Har dock hittat den nu, den låg hemma... Men iaf så blev det problem med bussen, fick skicka sms-biljett och tack o lov för en snäll busschafför som inte pallade vänta utan jag fick gå på så länge. Tur va det för trots nytt simkort funkar det fortfarande inte att skicka sms-biljetter och sånt från min telefon, gaaaah! :@ Så ska åka ner och kasta den på nån teliagubbe imorgon.
Väl i stan blev det snabbt in i bilen för att åka och fixa nytt pass. På den lilla stunden i bilen hann jag och mamma tjafsa rejält om punkteringen, hon är hysterisk och vill känna sig som en bättre mamma gen om att bestämma mer över mig så nu får jag inte köra till jobb på morgonen utan pappa får skjutsa mig istället, tror dock att jag har kvar min "billicens" under eftermiddag/kväll... Suck! :(
Pass då, fick ta tre foton för att jag 1) stod lite snett, 2) blinkade. det tredje blev dock inte bättre det, ser ut som en förrymd fånge typ men ja, är väl nån regel som gör att alla myndighetsfoton blir gräsliga.

Nu har jag varit hemma ett tag, betalt av lite skulder (förlåt igen för att jag glömt det!) och fixat lite sånt. Nu ska jag nog plugga lite danser innan jag beger mig ner till ungdomsgruppen. Skippade konfan idag då jag redan sagt att jag skulle bli sen/inte hinna dit och har 1000 andra saker för mig denna veckan. Sorry!
Nu är romanen slur ;)
Puss!
Angie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0