Bloggtorka

Det är inte så att jag inte har något att skriva. Det är bara det att jag inte har tid att skriva det jag vill. Hittade nu när jag loggade in ett halvskrivet inlägg från förra veckan som jag aldrig hann avsluta och nu är det väldigt inaktuellt :P

Iaf, de senaste veckorna har jag hunnit vara på weekendresa i Sälen (vet inte om jag nämt det tidigare?), haft både första och andra lektionen som danslärare för de små söta liven, stukat foten, tävlat utan att ha dansat min dans sen i november med stukad fot (kom trea singeln så är ju ett okej resultat med tanke på omständigheterna) och jobbat en hel del. Nu nyss lyckades jag också skicka iväg lite papper jag skullat göra i typ tre-fyra veckor också har jag fixat min visumansökan inför körresan till USA senare i vår, så nu ligger jag lite i fas med livet igen ;) Så skönt att kunna bocka av saker på sin "att göra"-lista.

Nu blir det nog en lite lättare kvällsmat (gjorde gräsligt fula men ändå goda crepé's till lunch så är fortfarande ganska mätt) och sen lite vila innan jag antagligen beger mig till street- och videodance-träningar, foten håller förhoppningsvis en träningsdag till ;)

Puss på er!
Angie


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0