Träningsvärk imorgon? Jadåå!

Tog bussen till jobb imorse då pappa var hemma och väntade på låssnubbarna som skulle fixa vår nya altandörr. Det resulterade till att jag blev tvungen att gå upp en halvtimme tidigare (06.00), men de va inte så farligt. Iaf inte förän jag satt mig på bussen, gäsp! Fick verkligen anstränga mig så jag inte skulle somna och missa hållplatsen, men jag klarade mig ;)
Lite kaos sen på jobb då det blivit missförstånd så vi va tre stycken istället för två, så mindre än vanligt att göra, lite segt... Men annars en ok dag så långt :)
På väg hem passade inte bussarna (som vanligt) och jag fick en craving på capuccino och gick till Waynes där det blev lasange och den dära koppen capuccino, och väl var det för insåg att jag omöjligt skulle haft tid att laga ordentlig mat hemma idag :P
Sen hem, perfekt tajming, kom ut två minuter innan bussen gick. Igång med datorn och skrivit koeografianteckningar inför jobb i helgen, gaah, fattar inte hur jag ska hinna lära mig allt! :o Men det ska väl gå på nåt sätt :P
     Nalle               Träningsnalle
Kvällen började sen med en snabb tur ut till Höganäs sportcenter (körde vilse på vägen) för att kolla lokalen vi ska ha lektioner i på lördag. Därefter i flygande fläng till dansen för två riktigt köttiga styrka/teknikpass, gosh att jag kommer ha träningsvärk imorgon överallt. Men tyckte ändå det gick ganska bra för att vara första gången med guld-sstar gruppen, bara lite förvirrad emellanåt ;)
Nu har jag fixat lite mer koreografianteckningar och hunnit duscha lite och så, och hällt i mig litervis med vatten eftersom jag var smart nog att glömma min vattenflaska hemma idag, bra där Angelica!
Nu väntar sängen så jag orkar ännu en fulltecknad dag med träning, plugg och kör.

Puss!
Angie


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0