Torsdag


Nu nyss har jag precis mumsat i mig den här smaskiga lakritsmarängen som lite eftermiddagsfika, är väldans sugen på att ta en till, men tror jag skippar det, lite väl krydd :P

Idag har jag jobbat som vanligt. Sen pluggat fk-danser på bussen hem. Kastat i mig en tallrik yoghurt och två skorpor och sen snabbt bytt om. Pumpat bakdäcket på cykeln så mycket jag hann (det var i desperat behov av luft) och sen cyklat till bussen igen. Haft en kul, lite flummig men ändå bra friträning. Natalie och jag gick igenom paren för första gången sen i november, kändes ändå helt okej, det ska nog gå det dära ;) Jag har även kollat lite på min egen dans, testat en ny början, får se om det blir den eller inte sen, och lite sånt smått och gott.

Har varit hemma nu en stund och kollat lite mejl och fikat och så. Nu ska jag ta tag i livet och kötta fk och bliss-koreografierna så de börjar sätta sig. Bara två dagar kvar nu till starten ju :o Men det ska nog gå, hoppas jag :P

Pusspuss
Angie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0