Torsdag

Idag är det torsdag och väldigt lugnt på jobb. Har typ redan gjort alla rutingrejjer (typ tidningsreturer, posten och sånt) och just nu har jag nada att göra. Typ alltid helt dött i butiken vid denna tiden på dagen, jag har varit för effektiv idag eftersom jag inte har nåt kvar, snark! Jaja, ska nog ta mig i kragen och utnyttja tiden till att plugga lite dans inför helgen och sen plugga lite texter till Sthlm. Bara två veckor kvar, Gaaaah! Tiden går för fort, fattar inte hur jag ska hinna lära mig allt, tur det är lov nästa vecka så jag har massa lediga kvällar med tid att hinna göra en del.

Oups, nu kom postens nästa leverans, dax att jobba lite nu då! ;)
Puss
Angie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0