Sjuk

Åter igen har jag fallit för förkylningsvirusets kraft. Wonderful, really. Eller inte. Riktigt kass tajming faktiskt. Jag som hade sett fram emot att jobba gärnet och sen träna massvis hela veckan inför tävlingen på lördag. Istället ligger jag hemma i soffan och degar och kan varken jobba eller dansa. Hoppas på att må tillräckligt bra för jobb imorgon, kan ju inte bara gå här hemma och dega, de e inget kul!
Trots sjukdom har jag iaf fått gjort en hel del välbehövligt idag, så alltid nått. Tyvärr har jag ju tusen saker till jag måste göra, men just nu orkar jag inte mer så kollar nån gammal repris på X-factor USA, segar och önskar att någon kunde trolla hit en semla eller två, hade varit gott nu.

Puss!
Angie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0