Plugg+jobb

Sitter just nu på jobb nr.2 och fördriver tiden. Min uppdragsgivare är ute på vift och jag är klar med de uppgifter jag fått sen innan, dvs att jag just nu bara sitter och glor och väntar på att han ska dyka upp igen så jag kan få nåt nytt att göra. Duktigt drygt kan jag säga. Det ända som är bra med det hela är att jag fått lite extra tid till att plugga texterna inför Stockholm på torsdag, vilket verkligen behövs. Just nu känns det som om jag kommer göra bort mig så fullständigt och att det kommer bli totalt meningslöst att jag ens åkt dit, men får hoppas på motsatsen! Vill ju att det ska gå bra.
Nä, får väl hitta på nåt vettigt nu ;)
Puss
Angie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0