Spöregn och annat sånt


I brist på biler bjuder jag på denna härliga filur från Louvren som jag tog kort på när vi var i Paris förra året. Mitt i detta trista väder kanske det kan skänka någon ett leende iaf!

Med tanke på ett av inläggen häromdagen om det fina vädret vi hade då känner jag att ett tvärtemot inlägg är på sin plats. Idag är alltså en sån dag när jag är väldigt mycket ganska glad att jag INTE jobbar utomhus utan står i butik + sitter på kontor. Tycker faktiskt lite synd om markarbetarna som va ute och jobbade i spöregnet innan, men sånt e livet, det kan inte vara strålande sol hela tiden!
Nu ska jag försöka vara lite effektiv på jobb och faktiskt få nåt gjort, har en del jag gärna vill avsluta innan denna arbetsveckan är slut så hejho-let'sgo!
Angie

Kommentarer
Postat av: william

cool staty:D

SV; Naw tackar så hemskt mycket:D Blir så Glad:3

Och säg gärna vad du tycker om mina "Where Am i?" Modell bilder som jag har tagit på Tove:D

2012-04-26 @ 16:23:31
URL: http://funnyones.blogg.se/
Postat av: Patrik

Sv. Ja det är ju i och för sig sant! =D haha

Paris är så fint :D

2012-04-26 @ 23:18:10
URL: http://patrikpetersson.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0