Måndag


Trodde jag skulle få sovmorgon idag men inte då! Fick ett sms igår om jobb så de va bara att gå upp tidigt imorse och åka till jobb, fast ska väl inte gnälla för mycket, det är ju pengar!
I övrigt vet jag inte vad som händer idag, det är visserligen valborg men jag har inga planer vad jag vet. Skulle antagligen kunna åka ner till lund och hänga lite i eftermiddag om jag vill, vet en hel del folk som är där redan, men får se om jag orkar hänga med fyllisarna när jag själv ska va nykter. Obligatorisk träning ikväll inför uppvisning så ingen sprit här inte! Fast hade kanske varit kul att träffa folket iaf, ja, jag får se hur det bli helt enkelt!
Vad hittar ni på idag?
Angie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0