Torsdag

Sent fÖrstainlÄgg idag, sÅnt som hÄnder ibland :P
Knappt sovit nÅt inatt, somnade inte fÖrÄn runt halv fyra, tre timmar efter att jag gick och la mig, inte kul alls! DÄrfÖr sov jag ocksÅ lÄnge och Är fett seg idag. Dessutom bÖrjar jag bli fÖrkyld, minifeber och snuva, inte kul alls! Eftersom jag inte vill bli mer sjuk skippa jag fritrÄningen sÅ min kropp fÅr vila och ÅterhÄmta sig lite :P ingen toppendag direkt, utan en latdag i soffan. Blir ingen lagning av damptelefonen idag heller, fÅr bli imorgon nÄr jag mÅste till stan iaf :/
Det enda bra idag Är att mina fina stenar kommit, nu vÄntar jag bara pÅ att drÄkten ska bli klar sÅ jag kan bÖrja limma :P
Puss!
gfadfa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0