Hagel och regn, hösten är definitivt kommen

Hittade faktiskt nÅt o gÖra trots allt ;) FÖrutom att tvÄtta lite till har jag fortsatt pÅ ett projekt jag bÖrjade pÅ fÖr lÄngesen, det dÄra linnet jag skulle sy, om nÅn minns ;)
Iaf sÅ tog jag tag i det hela idag och har nu kommit en bra bit pÅvÄg, bara blixlÅset kvar och nÅgra justeringar sÅ det passar ordentligt, sen e jag klar! :) Blev inte riktigt som jag tÄnkt mig, men fÅr prova det o sÅ nÄr det Är fÄrdigt innan jag dÖmer ut det ;) Hoppas det blir snyggt pÅ iaf! :D
Nu har jag dock lagt ner projektet fÖr idag, orkar inte mer, blixtlÅset Är lite krongligt och det krÄvs full koncentration o de har jag inte vid denna tiden pÅ dygnet :P FÅr fortsÄtta en annan dag :) Blir tvn istÄllet resten av kvÄllen, vet inte riktigt vad jag ska se, blir nog sappande mellan robinson (som jag inte sett alls) och true talent (som jag sett ett halvt avsnitt av igÅr). NÅt tips pÅ vad som Är bÄst? :P
Puss pÅ er i regnet!
gfadfa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0