Tävling

Då det var tävling igår har bloggen fått bli lite lidande. Åkte redan klockan 22 i fredaskväll så har inte haft tid/ork/tanke på bloggen direkt :P
Iaf. Tävlingen va najs. Gillar arenan i Västerås :) Dock gick det skit för mig. Blev 7/11. Visserligen gick jag till final, men de va något jag skulle göra, hade jag inte gjort det hade jag blivit sjukt besviken. Nu gjorde jag det iaf. Efter finalronden kändes det riktigt bra och folk sa att det sett bra ut, så jag var glad och hoppades på en bra placering (helst etta el tvåa så jag kunde få prick). Men icke! Slutade sist i finalen. Kan bara säga att jag är fett sur och besviken. Känns som en riktigt bitchslap när folk säger att det sett riktigt bra ut m.m. och sen kommer man sist! Vill faktiskt hellre höra du, de här va inte jättebra, den o den grejjen va bra men du måste bli bättre på detta o detta. Hur ska man annars kunna lyckas!? :( Hoppas jag slipper fler fejk "de va bra". Visst, det kanske va lite bra, men säg vad som va fel då! För uppenbarligen va de nåt som va väldans fel, annars hade jag väl inte kommit sist i finalen liksom? Jaja, nog gnällt.
Gick riktigt bra för många andra, o jag gläds en massa med dem, deras prickar och fina pokaler. Riktigt roligt! Har dessutom skrikit sönder min hals för deras skull, precis som alla andra, så de e ju kul o se att det går bra :)

Nu vet jag inte vad som händer. Skulle haft träning idag men eftersom jag var hemma fem imorse efter ytterligare en lång natt på en buss så skippade jag den (första gången denna terminen) och sov och så istället. Ska väl kolla igeom och rensa bilderna från igår (där är en del om man säger så) och sen får jag se vad jag gör. Blir antagligen en latedag i soffan :P

Puss!
Angie <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0