Lite bilder från tävlingen

Tog inte jättemånga bilder, vet inte varför, kände inte riktigt för det plus att jag var nervös och fokuserad på mitt :P Bjuder iaf på några av de bilderna jag faktiskt tog ;)

Yrr i sin superfina nya dräkt!
Yrr
"Lilla" gruppen på danshuset, Girls Couture!
Girls Couture
Simon :)
Simon
Elin :)
Elin
Emma :)
Emma
Och till sist en bild på mig själv o den dära dräkten ni vet ;)
Jag

Minns inte om jag delat med mig av mitt resultat, men hellre en gång för mycket än en gång för lite heter det ju ;)
Blev final och sjätteplats. Är helt okej nöjd eftersom det var min första silvertävling och är dessutom inte direkt i form så :P Stort grattis också till alla duktiga dh:dansare! Många finaler för våra dansare blev det igår och en hel del pallplatser också. Ett litet extra grattis till Yrr som knep förstaplatsen i vår klass, prick i första silver är ju inte fy skam, o du va grym (kollat efteråt på film, svårt o säga annars eftersom vi dansade samtigigt ;)).
Puss!
Angie <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0