Hemma!

Nyss hemkommen frÅn en hÄrlig tÄvlingsdag i Kalmar! Nog den kortaste tid jag varit hemifrÅn pÅ en tÄvlingsdag nÅnsin, Åkte vid halv elva i fÖrmiddags och hemma nu, 12-13 timmar senare. MÅste va nÅn slags rekord ;) Iaf, sjÄlva tÄvlingen var ju som den var, hallen Är kass (typ som the tivoli, o vi e vana vid typ ih) vilket innebÄr avsaknad av riktiga omklÄdningsrum och att golvet Är pyttigt, men vi Överlevde ÄndÅ ;) Resultat dÅdÅ: SjÄlv Är jag inte nÖjd dÅ jag bestÄmt mig fÖr att Ändra min dans helt pga min strÄckning. Givetvis glÖmde jag detta i bÖrjan vilket gjorde att jag gjorde bort mig totalt med vÄrldens sÄmsta kick mm samt att jag fick sjukt ont. I andra delen av dansen kom jag dock ihÅg Ändringarna och dÅ va jag faktiskt bra, tror jag iaf, inte kollat jÄttenoga pÅ videon Än, men vid fÖrsta anblicken sÅg det bra ut. Hade jag dansat sÅ hela tiden hade jag haft chans pÅ fÖrstaplatsen och pricken, tror jag iaf! Nu blev jag 3/4 sÅ kom inte sist iaf, alltid nÅt! Är dock arg pÅ mig sjÄlv eftersom jag skÄmde ut mig totalt i bÖrjan plus att jag dragit upp min strÄckingng mer, sÅ haltar nÄr jag gÅr nu :( Aj! I Övrigt gick det bra fÖr dh, fem finalplatser av sju (?) startande e ju bra (snackar disco dÅ). Och Alice vann och gick upp i guld och min hÄrliga danspartner natalie vann och fick sin fÖrsta prick. Hur kul som helst!    Även en fin fjÄrdeplats fÖr Jenny, tyvÄrr en eller tvÅ platser frÅn prick, men ÄndÅ jÄttebra gjort! :D
Tack fÖr en underbar dag mina Älskade damer!
Nu ska jag vara en snÄll dotter och Åka och hÄmta mina fÖrÄldrar pÅ Wallmans i stan dÄr de roat sig ikvÄll ;)
Puss!
Angie <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0