Glapp

Hoppsan, varit lite dålig uppdatering idag, oups :P
I eftermiddags storsade jag runt en sväng på Väla och handlade lite smått och gott, endast inplanerade inköp, vilket är duktigt av mig ;)
Sen har jag haft en både bra och dålig kväll. Va först sjukt nere, uttråkad och deppig och hade huvdvärk. Men tack och lov gick det över efter en stund så resten av kvällen var okej. Har spenderat den framför tvn och idol, inte för att jag följer det, där va bara inget annat kul ^^
Nu har jag precis varit en vända om duschen och tänkte starta datorn för att lägga in en film i min mobil inför tågresan imorgon, men icke! Det fungerade inte, fatta nada så kunde inte lägga över filmen ens till datorn, suck! Något irriterad på det nu, men får roa mig med Wordfeud (AngelicaJasmin) och en bok imorgon istället...
Nu blir det väl till att kolla igenom packningen en sista gång, lite mer fredagsmys och sen kallar sängen. Ska ändå upp i hyfsad tid imorgon (vilket innebär tidigare än jag brukar gå upp ^^) för att hinna allt innan tåget mot göteborg och min underbara Mitra går! Längtar <3
Hoppas ni alla haft en härlig fredag! Och ett litet grattis till Julia somm fyller år :)
Puss!
Angie <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0