En snening som heter duga

20 Öre. Det Är vad som krÄvs fÖr att en hel buss ska snea. Fattades 20 Öre pÅ mitt busskort nu nÄr ja skulle in till stan, okej, jag laddar det med 200 sÄger jag till busschaffÖren, som fortsÄtter pÅpeka att jag har fÖr lite pengar. Ja, men jag vill ladda det fÖrklarar jag igen varpÅ han Äntligen fattar och knappar in det pÅ kortlÄsaren (tacka vet jag de gula bussarna dÄr man kan betala med bankkort!) och laddar mitt busskort Åt mig. Jag kan riktigt kÄnna den tystab gemensamma sucken som far genom bussen. men fÖrlÅt mig dÅ! FÖrlÅt fÖr att jag glÖmt ladda mitt kort hemma och att det fattades 20 Öre fÖr att jag sklle kunna komma tillstan.
Jaja, hur som helst Är jag pÅ vÄg till stan nu (med laddat kort) fÖr nÅgra Ärenden.
Puss
Angie <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0