Dagens...

...Positiva:
* Lagt in mitt kladdkaksrecept pÅ korsdraget som jag skullat gÖra en tid
* Var duktig dotter och Åkte och handlade
* Hade tur i oturen och slapp straffavgift pÅ min faktura
* Callbacksprovspelningen kÄndes bra
* Hann till min trÄning trots allt, de gÅr frammÅt nu ocksÅ :)
...Negativa:
* Fick reda pÅ att jag bara inbillat mig att jag betalt en faktura och att den nu var sen
* Ont i mina benhinnor pÅ trÄningen, inte kul
* Blev en sen kvÄll fÖr mamma, pappa och jag fastnade i ett samtal, som dock bara var trevligt, inte bra nÄr tvÅ tredjedelar av familjen kommer hem sent (vid tio/efter tio), fÅr ta det sociala sent dÅ istÄllet o blir lite fel...
Natti
Angie <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0