Webb-tv

När utbudet är kasst på riktigta tvn får man köra play-kanalerna istället, eller? ;) Har ju som sagt upptäckt det där med play. Måste säga att jag gillar kanal5play bättre än tv3play. Mindre reklam och det känns bättre helt enkelt. Iaf, efter ett avsnitt biggest loser (har lite smått fastnat trots att det egentligen inte är nåt topp-program) kom jag på att jag inte sett förra veckans avsnitt av Elsas värld än. Sagt och gjort ;) Måste säga att början inte va i min smak, nära att jag inte såg klart det, men efter reklampausen så funkade det iaf. Visst, Elsa är fortfarande ganska patetisk och sådär, men de e ju så rollfiguren är, men innan pausen flöt det inte alls på utan blev drygt, efter pausen däremot hände det ju faktiskt nånting och ja, det flöt på så det blev bättre igen. Så avsnitt tre av Elsas värld får godkännt trot allt :P Dock misslyckades de med trailern, är inte alls sugen på att se avsnitt fyra efter den, men gör nog det iaf, man är ju lite nyfiken ändå, dock inte på det trailern skvallrade om, för patetiskt! :P
Följer ni några tv/paly-serier?
Puss!
Angie <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0