Vad hände!?

Kören gick fint och jag trivs som fisken i vattnet, och älskar de sångerna vi håller på med nu! Längtar faktiskt till konserten den 19 maj :D Idag fick vi reda på att vi ska sjunga på en begravning i allerum också om nån vecka, är ganska splittrad inför det, kul att de frågat oss men samtidigt kan det bli jobbigt med all sorg... hoppas det går bra!
När jag skulle köra hem sen vet jag inte vad som hände. Har aldrig varit med om nåt liknande. Hela min sinnesstämning ändrades så fort jag gick ut genom dörren. Allt blev fel. Ihopstötningar där o motorstopp här. Fattar ingenting! Sen när jag väl kom hem fick jag världens stresspanik och är helt uppe i varv och hysterisk nu. Jag mår skit. Fattar ingenting. Allt va ju så bra innan!? Vad hände!? :'S Är precis som hjärnan slog runt :S Fattar inte. Hoppas det beror på sömnbristen sen inatt (sov knappt nåt alls, vaknade typ 3-4 gånger och va vaken en timme per gång typ). Vill inte vara såhär, för de e inget kul alls! Hoppas det släpper till imorgon :/
Hoppas ni aldrig behöver uppleva detta!
Puss
Logga

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0