Planning fail

Mattelektionen i skolan gick vÄl okej, hann fÅ hjÄlp med iaf hÄlften av talen :P En timmes lektion Är inte lÖnt, man hinner typ inte gÖra nÅt alls... :/
Efter matten blev det inte stan som jag tÄnkt, det regnade ju! Plus att jag missuppfattat att vi skulle arbeta med projektet idag :P Iaf sÅ bÄnkade Pernilla och jag mig i biblan och efter typ en timmes arbete hade vi Äntligen gjort klart vÅr projektrapport, sÅ nu Är vi helt klara, hurra! :D
Efter det skulle jag egentligen haft sÅnglektion men den blev flyttad sÅ Åkte hem ist. PÅ vÄgen lyckades jag slarva bort mitt paraply (antingen glÖmt det pÅ busshÅllplatsen eller sÅ fÖrsvann det pÅ bussen) sÅ de va tur att regnet tog ett uppehÅll medan jag cyklade hem ;)
Nu har jag precis Ätit lunch. Borde plugga men Är fruktansvÄrt trÖtt, sovit dÅligt inatt :/ Ska ÄndÅ ivÄg snart igen sÅ fÅr se vad jag gÖr tills dess :P
Pusspuss
Logga

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0