Daaaans :D

Hipp hurra! Musiken blev bra, inga anmärkningar, helt rätt! Tjohoo! ;D hahaha :P
Dansen idag va också najs, gjorde en del på nya bollywooddansen, i lööve it! :D Will be fun! :D
Matten va lite flummig, ganska najs ändå, men e fett långt efter fortfarande, får väl ta igen de nångång ^^

Träningen ikväll va riktigt najs! Trodde den skulle va jobbig eftersom jag ändrade så mycket i min dans igår, men kunde nästan allt när vi körde tävlingsrond, naaajs! :D Tror de blir bra. Trots att jag fått reda på att singeldiscon är sist på dagen, o börjar halv fem vilken innebär att jag kommer dansa typ åtta, snark på det! ;O Men jaja, sånt e livet, bara o bita ihop o kötta när de e dags ;) Hej att jag längtar till lördag! :D

Nu blir det duschen och sen dags o sova, behöver verkligen sova, har vatt supertrött hela dagen idag bara för att jag gick o la mig för sent igår, ajabaja! :P
Pusspuss
Logga


Kommentarer
Postat av: Johan

Det var bra gjort med plankningen, chill låt o lira ^^ Själv får man väl börja om man ska hinna måndag me alla riff o grejer xD

2011-03-07 @ 23:17:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0