Ögonlocken faller

Idag har varit en riktigt seg o trist dag  sett till skolÄmnen o vad vi gjort pÅ lektionerna, men sett till diskussionerna m.m. har den varit ganska najs ;) Diskuterat och tittat pÅ olika resefÖrslag med klassen, tror det kommer bli toppen, hoppas bara folk gÅr med pÅ att Åka pÅ torsdagen eller sÅ ist fÖr lÖrdagen, annars tror jag inte att jag kan fÖlja med, vill inte missa sm :/ Hoppas det lÖser sig, men det gÖr de nog, tror vi Är rÄtt sÅ flexibla ;)
Efter skolan har jag inte gjort ett dugg vilket var himla skÖnt, varit jÄttetrÖtt o seg hela veckan, har varit en mentalt jobbig vecka, sÅ var skÖnt att bara kunna slÄppa allt fÖr ett tag och bara ta det lugnt o vila framfÖr tvn :P Spenderade Även kvÄllen framfÖr tvn och let's dance med mina fÖrÄldrar, Åh vad jag skulle vilja va med i de programmet assÅ! SÅ kul det hade varit!
Nu Är det sÄngen som gÄller fÖr fÖrhoppningsvis ganska lÅng tid, kÄnns som om jag behÖver sova lÄnge sÅ jag blir ordentligt utvilad igen :) Imorgon kvÄll blir det antagligen fest hos becka, trevligt trevligt :)
Pusspuss
Logga

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0