night time

- Musiken idag gick faktiskt helt okej. Henke kom i tid, o han hade plankat en lÅt jag faktiskt lyssnade pÅ fÖrritiden vilket gjorde att de va lÄttare att lÄra sig text och melodi, nice!
- Dansen idag gick ocksÅ helt okej, gjorde inget nytt, repeterade allt sen igÅr eftersom sÅ mÅnga va borta igÅr, lite segt men ja, kan ju den delen nu iaf :P O lyckades tom med sÄrsteget jag haft problem med, kom pÅ vad jag gjorde fÖr fel ;)
- Efter skolan Åkte jag raka vÄgen hem, och upptÄckte dÅ att min mobil inte ville som jag, gÅr inte att smsa eller ta emot sms pÅ den :@ riktigt irriterande, sÅ har nÅgon fÖrsÖkt kontakta mig idag och inte fÅtt svar vet ni varfÖr, inte fÅtt det :/ Ska lÄmna in den imorgon, fÖrhoppningsvis kan de fixa ÅÄÖ buggen dÅ ocksÅ :P
- IkvÄll bar det av hem till Jenny fÖr ytterligare ett resemÖte, kom inte fram till nÅnting alls vad jag hann veta fÖr jag Åkte fÖrst av alla :P Tror iaf vi kom fram till att vi ska gÅ Loggatill en resebyrÅ ist sÅ de fÅr hjÄlpa oss, mycket lÄttare :P FÅr se om de blir av imorgon eller sÅ :)
Nu Är det sÄngen som gÄller, bÖrjar sent plus att anton ska kÖra imorgon sÅ fÅr extra lÅng sovmorgon, yay! :D
Pusspuss

Kommentarer
Postat av: Johan

Den låten e grymt bra, Hammerfall ftw!! :D

2011-01-13 @ 22:57:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0