God natt mina änglar

Tomheten efter en kvÄll fylld med prat och skratt.
Tjejmiddagen/myskvÄllen blev som jag ville. Chokladfonduen va sÅ god som den skulle, namnam :P Folket va lika trevliga o hÄrliga som de brukar, ni Är mina Änglar tjejer! =3 Pratet tog som vanligt aldrig slut och tiden bara flÖg ivÄg, fÖrstÅr inte hur klockan hann bli sÅ mycket som tolv! :o TyvÄrr va vi tvugna att bryta upp strax efter tolv dÅ Anna skulle till Timmy (som antagligen fick vÄnta ett tag pÅ henne, vi liksom fastnade i kÖket hÄr ;), sen fastnade vi i kÖket lite till med prat och skratt innan Jenny och Mitra ocksÅ va tvugna att Åka, Jenny och jag ska trots allt upp tidigt imorgon, trÄningen drar igÅng igen... Efter det drÖjde det en stund till innan Maddes mamma kom och hÄmtade henne och Josefin. Under den tiden hann vi med det som alltid mÅste ske under "julgransplundringen": vi pajjade pepparkakshuset, inte sÅ mycket men nu Är dÄr hÅl i taket ;) De sista flickorna Åkte typ fÖr tjugo minuter sen (typ halv ett) och tom dÅ fick de slita sig fÖr att allt inte blivit sagt, vi mÅste helt enkelt ses o ha sÅnna hÄr kvÄllar oftare! NÄr de Åkt blev det med ens vÄldigt tyst hÄr hemma. Bara plockat undan lite o sÅ sen dess, nu kommer mina fÖrÄldrar snart hem, tÄnkte va uppe tills dess o sÄga hej iaf :P sen blir det sÄngen fÖr min del, riktigt trÖtt nu :P
Det sÄgs att ett gott skratt fÖrlÄnger livet,  ikvÄll har ni fÖrlÄngt mitt liv vÄldigt mycket. Tack fÖr att ni finns =3
PusspussLogga

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0