Buhu :'(

Efter en kul, men tidvis jobbig eftermiddag (jesper har damp emellanÅt, snark ;) haha, men sÖt ÄndÅ :P) fÖljde en trevlig kvÄll med sommarkonfirmanderna, verkar som ett riktigt hÄrligt gÄng, tror de blir toppen till sommaren! :D
Sen kÖren, lite sÅng o sen "mÖte" eller vad man ska kalla det :P Ledde till lite argumentation men tycker det blev bra tillslut iaf :P
Sen skjutsade jag annie till en bankomat, hon behÖvde pengar till tivoli :P trevligt, vi mÅste ses utanfÖr kÖren vÄnnen, saknar att umgÅs med dig! =3
Har levt pÅ hoppet om att jag ska kunna fortsÄtta med bÅde kÖren och baletten nu i vÅr, dock med o missa lite av kÖren, men ack nej, sÅn tur hade jag inte. InsÅg nyss att jag lÄst fel pÅ tidsÄndringen pÅ baletten pÅ DH, en timme fel! SÅ nu mÅste jag vÄlja mellan baletten och kÖren, vilket Är typ omÖjligt! Vill bÅde och lika mycket typ, jag sitter verkligen i klistret nu :''(
Hoppas jag kan bestÄmma mig innan de e fÖr sent, just nu lutar det Åt att det blir baletten som blir lidande och kÖrfolket som blir glada och lÄttade, men vet inte, hej beslutsÅngest! BehÖver hjÄlp :(
NU ska jag sÖrja lite till o sen blir det sÄngen trots att jag inte Är jÄttetrÖtt, behÖver min sÖmn trots allt :/
Pusspuss
Logga

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0