Boring again

Jahapp, dÅ va de dax fÖr ytterligare en danslektion dÄr jag inte fÅr va med. Tur iaf att hÄr Är mattor i salen iaf som jag kan sitta pÅ... Vill va med o trÄna!!! :(
Annars har idag varit chill, trist biologi, vi kollade typ film, zzz :/ Sen lunch, maten va oÄtlig idag, helt sjukt, blÄÄÄ! Blev ostbulle frÅn cafeterian ist, bÄttre Än inget men inte bra :/ FÅr Äta mer nÄr jag kommer hem. Sen musik, gjorde Pernillas plankningslÅt, va kul. Spelade gitarr fÖr en gÅngs skull, tror att jag ska bÖrja spela lite mer fÖr bÖrjar trÖttna pÅ att alltid va den som sjunger :P Gick bra iaf o vi blev typ klara med hennes lÅt idag, ligger lÅngt fÖre tidsplaneringen typ sÅ dax o fÅ panik infÖr min egen plankningslÅt, jag kan inte sÅnt! :O
IkvÄll Är det terminsstart fÖr KU, vi skulle Åka ivÄg  pÅ nÅt humorgrejs idag, hoppas de blir najs :)
Nu fÅr jag vÄl Ägna lite uppmÄrksamhet Åt mina kÄra kamrater pÅ dansgolvet ;)
Pusspuss
Logga

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0