Zzz

Idag började inte bra. Sjukt trött när jag vaknade, ville bara stänga klockan och snooza. Fattar inte varför jag var så trött, gick o la mig tidigt igår ändå :/ Lyckades iaf gå upp efter nån minut, sjukt seg, allting tog minst dubbelt så lång tid, snark! Sen så fort jag ställde mig upp mådde jag typ illa o de snurrade i skallen, hej blodtrycksfall liksom. Kände mig även lite febrig, vilket jag gör fortfarande, tagit alvedon så hoppas de hjälper nu snart :)
Trots allt lyckades jag göra mig klar och nu sitter jag här på min stol på jobb. Bara att ta tag i dagens uppgifter, hoppas intentröttheten gör så att jag gör massa onödiga misstag :/ :P
Ha en bra dag alla!
Puss
Logga

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0