Vinden är min nya fiende

Haft en lektion idag, ganska chill ÄndÅ :P Hade matte, fast jag rÄknade fysik istÄllet infÖr provet imorgon, som tydligen Är mer omfattande Än vi visste om. Arne meddelade idag att det kommer en del teori ocksÅ, o sa massa grejjer vi skulle kunna, vissa saker har vi inte ens pratat om! :O o skjust och komma med det dagen innan provet, pallar inte assÅ, hata fysik! :(
Efter lektionen va de utbildningsmÄssa pÅ stadsteatern, massa olika hÖgskolor och undiversitet som gjorde reklam fÖr sig. Fick en del brochyrer med mig hem, fÅr se om det hjÄlper nÅt ;)
NÄr vi va klara dÄr stack jag, lisa, johanna, emmy, rebecka, cajsa och johan j till Österns pÄrla och Åt lunch, en hÄrlig buffe :) Aldrig varit dÄr innan men de va riktigt gott. Blev helt sjukt mÄtt, Är fortfarande grymt mÄtt, men ja, gott iaf ;)
Nu kom jag precis hem, efter en fajt mot vinden nÄr jag fÖrsÖkte cykla hem. Helt sjukt hur stark motvinden Är, emellanÅt kom man ingenstans, och tog ÄndÅ lÅnga vÄgen inne bland husen dÅ, sinnes! Hemma nu iaf :P Ska vila mig lite sen maten och sen blir det plugg plugg plugg. Hinner antagligen inte trÄna sen, lite trist :( KÖr ikvÄll iaf :)
Pusspuss
Logga

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0