Veckans snackis

Va faktiskt sÅ stÖrd att jag kollade pÅ melodifestivalen idag, sÅnt som hÄnder ;) Fast kÄndes skumt i År, antingen har jag vÄxt ifrÅn det, eller sÅ va de bara ovalnigt skumma lÅtar i År, inte nÅn som jag bara, JA! den va bra, ganska mycket skumt o kasst, o fÖrlÅt, men jag tyckte verkligen inte om Dannys tjatlÅt, oups, nu skriker vÄl alla pÅ mig :P men de e min personliga Åsikt. Gillade pÅ nÅt sÄtt hon nÄst sista som hade en typiskt svensk lÅt, den va lite mysig, annars vette sjutton, lÅtarna som gick vidare? Nej tack :P (a)
Nu blir det sÄngen fÖr min del, kÄnner mig fortfarande slÖ efter febern, mÅtt bra i stort sett idag, fast under eftermiddag/kvÄll har jag vatt lite seg o sÅ, antagligen haft lite rester av min feber :/ Hoppas pÅ att va helt feberfri imorgon och superfrisk pÅ mÅndag :P Vill inte missa fler trÄningar nu :P
Nattikram
Logga

Kommentarer
Postat av: Yrr

Svar: Hihi, tack ^^ Kul att du gillade nya utseendet ;)

2011-02-06 @ 00:33:56
URL: http://yrr.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0