varför är livet så jobbigt?

NÄr johan vÄl dÖk upp, vid typ elva, gick det ganska fort fÖr oss att fÖrstÅ oss pÅ mixningsprogrammet, de va inte alls sÅ svÅrt och komplicerat som jag trodde det skulle va. SkÖnt! vi arbetade pÅ som duktiga smÅ arbetsmyror och blev faktiskt helt klara, trots vÄrsta flummutbrottet mot slutet, tror va alla va ganska trÖtta dÅ (spotify, spotify, spotiiifyyyy, haha, internt) :P
Nu nÄr jag Är hemma var tanken att jag skulle plugga, o jag har faktiskt fÖrsÖkt men jag kan verkligen inte, helt omÖjligt :/ Ska fÖrsÖka fÅ mina fÖrÄldrar att hjÄlpa mig plugga effektivt nÄr de kommer hem och nÄr jag har trÄnat. Hoppas jag kan dÅ, fÖr annars Är jag kÖrd pÅ fysikprovet pÅ fredag :/
Nu ska jag fika lite till och sen kolla bussen till trÄningen.
Puss!
Logga

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0