Uää

Örk, inte bra att äta asså. Lunchen idag tog knäcken på mig, orkar typ ingenting nu, är så grymt o äckligt mätt! ;o Inte bra att koppargrytan (kemira) har så god mat, känner mig som en uppsvullen köttbulle! Blä!
Nu väntar bara mer jobb, är segt idag, fått en sån hopplös ritning där ingenting stämmer och man typ får hitta på och improvisera för att få det att gå ihop. Apa! :( Logga gärna in på MSN eller fb, hänger där ett tag nu samtidigt som jag jobbar för att överleva dagen, inte för att nån är inne för tillfället, men iaf ;) Att störa mig på sms är också okej ;)
Pusspuss
Logga

Kommentarer
Postat av: lovisa

sv: lalt bra+:D

2011-02-22 @ 13:40:30
URL: http://lavitadilovisa.blogg.se/
Postat av: Johan

Älska Kemiras mat! Underbart god! Ska lätt kränga där om man får sommarjobbet, nära o bra då ;)

2011-02-22 @ 22:45:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0