Tralala

KÖren gick bra, lite nytt folk som kommit in, kommer tydligen en till nÄsta vecka men de e bara kul :) Nya lÅtar idag ocksÅ, de mesta gick bra fÖrutom en del pÅ den ena lÅten dÄr jag inte fattade stÄmman, sÅ failade totalt pÅ den typ :/ men ja, det lÖser sig nog nÄsta gÅng ;)
NÄr jag kom hem blev de till o lÄsa sista fysiken till provet imorgon, wish me luck! O mitt i allt fick jag vÄrldens huvudvÄrk. Haft lite sÅ pÅ kÄnn hela kvÄllen men brÖt ut pÅ riktigt nu, kÄnns som huvudet ska sprÄngas, har tagit tablett nu sÅ hoppas det hjÄlper sÅ jag kan sova.
Imorgon blir det prov (hejja mig) och sen blir det hem och packa och fÖrsÖka fÅ med alla grejjer infÖr lÄgret i helgen, ska bli kul :D LÄngesen vi va ivÄg sÅ riktigt najs :)
Men nu blir det sÄngen sÅ jag kan vakna utvilad och pigg och glad och smart imorgon ;)
Nattinatti
Logga

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0