Today

Diffusion osmos
ÄNTLIGEN är jag färdig med denna dumma rapporten! :D Känns okej nu faktiskt ;)

Annars idag har de varit lite blandat plugg. Skrivit ut blanketter hit o dit. Bråkat med mamma (hon tror jag är tre år och dum i huvudet, pallar inte asså! :@ ). Även hunnit med o kolla lite på tv o käka semla som mamma o pappa köpt när de va ute o körde innan, mums! :)
Nu skulle jag egentligen åkt till Johanna, men känner mig inte helt kry än (typ feber fortfarande tror jag) och så, o vill inte smitta alla så får stanna hemma idag med :/ Trist men sant :( Får bli melodifestivalen m föräldrar ist :P
Nu är det snart mat, vilket jag inte behöver egetnligen, käkat godis hela eftermiddagen typ :P Inte bra när de står framme på vardagsrumsbordet :P
Pusspuss
Logga

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0