Söndag

Vad har jag nu gjort fÖr fel? :s :'(
Har gjort absolut ingenting idag, sÅ typiskt mig. Hade kunnat gÖra massor egentligen? Men vad gjorde jag? Jo, satt o spelade sims 2 som den lilla nÖrd jag Är. Inte spelat det pÅ en evighet, o jag vet att jag kanske Är lite fÖr gammal fÖr sims men skit samma, de va kul o vÄrldens bÄsta tidsfÖrdriv typ :P
Imorgon blir det jobb och sen Familia med annapanna och jossetosse. Trevligt trevligt! ;)
Nu blir det nog snart sÄngen fÖr min del. Upp 06.40 imorgon, gÄsp... :P
Pusspuss
Logga

Kommentarer
Postat av: Johan

Något som har hänt Angie? :( <3

Haha Sims var ett tag sen ja, men ändo ett bra tidsfördriv :P

2011-02-20 @ 22:20:29
Postat av: Angelica

Svar: Nja, lite halvt, inget för bloggen iaf :P

Haha, aa, tiden går så himla fort!

2011-02-21 @ 08:07:59
URL: http://angelicajasmin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0