Söndag = vilodag

Jag har inte mycket att säga om idag. Gick upp vid halv ett (efter att ha vaknat vid både 8 o 9 men somnat om). Ville egentligen sova till typ två, hade behövt det, men kunde inte somna om en tredje gång :/ :P
Efter att jag gått upp gjorde jag typ ingenting, mådde lite illa o hade ont i huvudet så bara segat i soffan typ. Försökte ta tag i min plankningsuppgift nu ikväll men de gick inte så bra, får fixa klart med den imorgon istället...
Imorgon är det skola igen, har verkligen inte längtat efter det :/ Suck. Jaja, överlever nog. Det enda positiva med att lovet är slut är att träningen börjar igen, vilket behövs, inte tränat sen förra lördagen (!) riktigt illa :/ Blir skärpning nu ;P
Men först ska jag sova o försöka vila ut lite till :P
Nattinatti
Logga

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0