Sämre än sämst

Helt sjukt. Jag hade lÅga fÖrvÄntningar pÅ pjÄsen men den va fanimej sÄre Än jag trodde! Helt sinnessjukt. Visste redan att musiken skulle va b men de va vÄrre Än det... SkÅdespelarna (alla utom en, de va fem totalt) sjÖng falskt med stora bokstÄver! Det var riktigt plÅgsamt emellanÅt, ibland gick de okej, men de va inte ofta. DÄr va absolut ingen story Över huvud taget, danserna kan inte kallas dans och ja, inget va bra helt enkelt. De fÖrsta lÄmnade salongen efter typ en kvart  och sen fortsatte folk gÅ emellanÅt, piinsamt! Mamma o jag stod ut hela tiden men de va knappt... Usch sÄger jag bara :o Inte okej.
Nu Är jag hos Jesper, o har precis konstaterat vilken Äkta nÖrd han Är, snark ;P Menmen, kan typ inte gÖra nÅt Åt det vad jag vet? NÅt tips? ;) haha :P
PussoKram!
Logga

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0