okejdå

haha, nÅn data blev det inte fÖr mig ikvÄll heller. Orkade inte ta mig den lÅnga vÄgen frÅn soffan till mitt rum ;) FÅr vÄl se om det blir imorgon ist, borde kolla mina mejl :P jaja.
Blev meningslÖsa spel pÅ mobilen ist, kul liv jag har! Helt inne i det, varpÅ detta hÄnder:
Mamma: Vi gÅr o lÄgger oss nu, sitt inte uppe fÖr lÄnge!
Angelica: NÄdÅ (halvt medveten om att jag svarade)
Fem minuter senare inser jag att jag inte rÖrt mig ur flÄcken och verkligen borde gÅ o lÄgga mig, bra kÄmpat! SÅ nu ska jag fÖrsÖka va duktig o sova. KÄnns lite bÄttre nu ikvÄll ocksÅ sÅ hoppas pÅ att sova mig frisk. Tror dock jag skippar skolan imorgon med. Dels fÖr att mamma tycker det och dels fÖr att jag bara har en lektion, i en timme, vilket kÄnns meningslÖst, Även fast det Är fysik. Vilar hellre till imorgon kvÄll dÅ vi har Årets fÖrsta trÄff med parisgruppen, det nÄrmar sig nu! :D
Nu blir det sÄngen fÖr min del.
Godnattkram
Logga

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0