Morgonstund har guld i mun

Lördag morgon
LarÖd Östra  07.06
Superfint med soluppgÅng, fler som borde vara vakna och uppe o se det ;)
Sitter pÅ bussen pÅ vÄg till IH nu. Är inte alls sÅ trÖtt som jag trodde att jag skulle vara, har nog vant mig vid tidiga mornar nu i veckan :) Gick upp 6.10 och lyckades hinna med och gÖra vid mig samt plocka ihop alla mina grejjer till 7.00 dÅ jag skulle Åka hemmifrÅn, ett under faktiskt! Och vad jag vet har jag bara glÖmt en sak och det gÖr absolut ingenting fÖr klarar mig bra utan den :P Nu hoppas jag pÅ en underbar dag med fina tÄvlingsresultat fÖr danshuset och en tÄvling som flyter pÅ bra :) Ska fÖrsÖka uppdatera lite under dagen om jag fÅr tid om hur detgÅr :) Men de e ju bÄst o va dÄr sjÄlv fÖrsÅts ;) KOmsi komsi! Vi hÅller pÅ ungefÄr mellan 10 - 18.30 vad jag fÅtt hÖra ;) VÄlkomna gott folk! :D
Pusspuss
Logga

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0