min hjärna är ur funktion

Dansen idag va typ precis vad jag behÖvde. TrÄna, trÄffa massa hÄrligt folk och kunna skratta Åt hyper Alice, vet inte vad de va med henne idag, vÄrsta duracellkaninen :P men de va ganska kul o kolla pÅ henne, fast man blev nÄstan trÖtt av o se henne ;) haha :P
Ny uppvÄrmning fÖr terminen fick vi idag. HejohÅ! Va fett lost i bÖrjan, men gick bÄttre mot slutet, o de va inte bara jag som va lost, sÅ de va okej ;) Sen blev det en del styrka, nÅgra nya Övningar som va rÄtt jobbiga, hej nu ska vi bli biffiga ;) men de e bra, de behÖvs :P Sen avslutades det hela med massa massa piruetter i alla former typ :P Gick helt okej, fast Är fortfarande som bambi pÅ hal is nÄr det gÄller att snurra pÅ vÄnster, illa :P Positivt va iaf att jag bÖrjar bli ganska sÄker pÅ dubbel pÅ hÖger nu, riktigt najs :D GÄller bara o strÄcka pÅ hela kroppen o spÄnna magen som rebecka sÄger hela tiden, dÅ gÅr det ;)
NÄr jag kom hem blev det fika, tv och plugg, allt i en salig blandning. En del frustrationsutbrott som vanligt nÄr jag pluggar, men gick ÄndÅ Åt rÄtt hÅll fÖr fick hjÄlp av einstein aka pappa ;) hejja mig :P
Nu blir det sÄngen. Hoppas trÄningsvÄrken sen igÅr slÄpper under natten och att jag inte fÅr nÅn ny frÅn idag, fÖr annars kommer jag typ dÖ imorgon. Vet dessutom inte alls vad som hÄnder imorgon, de e utbildningsmÄssa som e obligatorisk egentligen men vi har kanske lektion :s skumt Är vad det Är, men jag vill gÅ sÅ det fÅr vi fÖrhoppningsvis :P NÄ, tyst pÅ mig nu, kudden kallar. Varit en jobbig dag idag pÅ ett sÄtt, och ojobbig pÅ ett annat :P
Puss o godnatt :)
Logga

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0